iWendy.nl

A place for everything and everything in its place – Mrs. Beeton's Book of Household Management

Goede voornemens

op 8 januari 2010

Ik heb een weekje gewacht met het maken van goede voornemens. Dan is de hysterie er weer een beetje vanaf. De stoppende rokers zitten weer in het rookhok en de afvallers hebben hun eerste gebakje alweer achter de kiezen. Mooi moment om eens te bedenken wat ik zelf anders zou willen doen in 2010.

Roken deed ik al niet, en het gevecht tegen de kilo’s heb ik vorig jaar al gewonnen (-23 kg). Gelukkig blijft er nog genoeg te wensen over. Ik wil graag zo iemand zijn die altijd het huis aan kant heeft, nooit hoeft te zoeken naar formulieren en alle rekeningen op tijd betaalt. Ik wil zo iemand zijn die nooit eten weggooit of geld verspilt, iemand die kortom goed georganiseerd is.

Ook wil ik niet meer werken tot ik er letterlijk bij neer val. Ik wil meer balans tussen werk en privé.  Ik wil vaker erop uit, leuke dingen doen, films zien, naar het theater, naar festivals.

En bovenal hoop ik dat 2010 het jaar wordt waarin ik mijn opleiding afmaak en aan een ‘echte’ baan begin, waardoor we ons misschien wel een ‘echt’ huis kunnen veroorloven.

Alles bij elkaar komt het erop neer dat ik in 2010 volwassen wil worden. Ambitieus of haalbaar? Zegt u het maar.

Geef een reactie

