iWendy.nl

A place for everything and everything in its place – Mrs. Beeton's Book of Household Management

Oude mobieltjes

op 10 januari 2011

Nu er maar liefst twee recyclefirma’s adverteren op televisie, heb ik toch maar eens mijn oude mobieltjes uit de la gevist. Een van mijn goede voornemens is zuiniger en duurzamer leven, dus met recyclen en geld verdienen tegelijk schiet het al lekker op. Mijn vier jaar oude HTC brengt 20 euro op. Niet gek.

Ook geld verdienen met je oude telefoons? Kijk op zonzoo.nl en envirofone.nl wie de hoogste vergoeding biedt voor je oude toestel.

2 responses to “Oude mobieltjes

  1. Harrie schreef:

    Goh deze sluik advertentie is net zo echt als mijn naam!! Wat een trieste advertorial. Men denkt waarschijnlijk dat consumenten steeds dommer worden?!?!!!

  2. wenmedia schreef:

    Advertentie? Sorry hoor, maar op mijn weblog staan geen advertenties. Ik maak gewoon mijn vrienden attent op een manier om nog wat geld te krijgen voor hun oude mobieltjes, die in de kast liggen te wachten tot ze uiteindelijk in de prullenbak worden gegooid.

Geef een reactie

