iWendy.nl

A place for everything and everything in its place – Mrs. Beeton's Book of Household Management

Bloembakken

op 20 september 2011

Hoewel ik voortdurend in een financiële crisis verkeer, bezondigde ik me toch aan het kopen van drie peperdure bloembakken van Elho. Samen 180 euro, dat is bijna vierhonderd gulden in echt geld! Het lijkt idioot om bijna tien jaar na de invoering van de euro nog terug te rekenen, maar het geeft in ieder geval de ernst van de situatie aan.

Bij elk bezoek aan het tuincentrum liet ik ze door mijn handen gaan. Het waren de mooiste, de strakste en de antracietste bakken van allemaal. En ze zouden geweldig staan op mijn terras. De tiende keer ging ik overstag, en kocht ik ze. En nu staan ze te pronken in de regen.

 

2 responses to “Bloembakken

  1. Franka schreef:

    Ok ze zijn dan astronomisch duur maar dan heb je ook iets.

  2. De Goeroe schreef:

    180 euro…..Maar beter duur als niet te koop. Zo is het ook.

Geef een reactie

