iWendy.nl

A place for everything and everything in its place – Mrs. Beeton's Book of Household Management

Magazines

op 18 december 2011

Ik koop niet meer zo vaak tijdschriften als vroeger, maar ik ben geabonneerd op WebDesigner, dus die valt hier regelmatig op de mat, en ik koop wel eens woonbladen en de Bright. Her en der liggen stapeltjes op en onder tafels, in manden, in laden en in onuitgepakte verhuisdozen. Want ik wil ze graag bewaren ter inspiratie.

Als ik op zoek ben naar inspiratie, moet ik dus letterlijk zoeken. Want waar ligt welk magazine? Dus laat ik het er meestal maar bij zitten.  Wanneer ik ze bij toeval tegenkom, zit ik er zo een half uur in te bladeren. Terwijl ik eigenlijk op zoek was naar iets anders, of mijn huis probeerde op te ruimen.

Zonder goed opbergsysteem kan je ze eigenlijk beter weggooien. Als je ze niet kunt vinden wanneer je ze nodig hebt, en ze je afleiden van wat je werkelijk aan het doen bent, heb je er meer last dan gemak van. Actie dus: een tijdschriftenopbergsysteem.

Opgelost!

Geef een reactie

