iWendy.nl

A place for everything and everything in its place – Mrs. Beeton's Book of Household Management

Hangplek

op 3 april 2012

Vorig jaar, bij mijn zoektocht naar tuinmeubelen, was ik hem al tegengekomen: de Fatboy Headdemock. En tijdens mijn vakantie in Thailand was ik de hangmat an sich heel erg gaan waarderen. En het robuuste exemplaar van Fatboy maakte me helemaal hebberig. Maar zeg nou zelf, 389 euro voor een hangmat… het is nogal een uitgave.

Dit jaar viel mijn oog weer op hangmatten in het plaatselijke tuincentrum. Wel groot, maar niet zo mooi of stevig als de Fatboy, en evengoed behoorlijk aan de prijs met 280 euro. Buitenformaat hangmatten met standaard zijn kennelijk gewoon peperduur.  Dus besloot ik mijn geluk te beproeven op Marktplaats, waar ik nevenstaand exemplaar voor 235 euro mocht komen ophalen in Alkmaar. 

Laat de lente maar komen, ik ben er helemaal klaar voor!

Geef een reactie

