iWendy.nl

A place for everything and everything in its place – Mrs. Beeton's Book of Household Management

Design

op 4 april 2012

Voorheen werd mijn huis alleen aangekleed met ontwerpen van Ikea-designers. Maar sinds ik een setje meubelen uit de Bubble Club serie van Kartell kocht, lijkt het wel alsof ik steeds vaker verliefd wordt op hippe dingen. Zoals eerder genoemde Elho plantenbakken en de übercoole Fatboy hangmat. En nu blijkt dat Fatboy óók een heel mooi lampje verkoopt: Edison the Petit. Staat geweldig bij de Bubble Clubs, vind ik.  Zal ik het doen?

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

