iWendy.nl

A place for everything and everything in its place – Mrs. Beeton's Book of Household Management

Beter goed gejat dan slecht verzonnen

op 2 augustus 2012

Ik ben geabonneerd op allerlei design- en woninginrichtingnieuwsbrieven. Allemaal prachtige en helaas vaak onbetaalbare spulletjes, die ik o zo graag zou willen hebben. Zoals bijvoorbeeld deze eierdooslamp. Maar bij het zien van de prijs (van 185, voor 172 euro) haakte ik toch af. Het geniale aan deze lamp is dat het zo’n eenvoudig ontwerp is dat je het zelf had kunnen verzinnen. En misschien wel maken. Dus waarom doe ik dat dan niet?

Op Opitec.com bestel je 10 plastic eieren (ik nam er 20, want er zal nog wel wat misgeknutseld worden) voor 1,65 en een snoertje met 10 ledlampjes (want die worden niet heet) voor 5,95. Nu nog bij de supermarkt een mooie eierdoos scoren, en het karwei kan beginnen. Ik denk dat een exemplaar met tien eieren ook prima is. En dat-ie prachtig staat in mijn open keuken.  Wordt vervolgd 🙂

Geef een reactie

