iWendy.nl

A place for everything and everything in its place – Mrs. Beeton's Book of Household Management

Door de bezemstelen het bos niet meer zien

op 20 september 2012

In mijn zoektocht naar de ultieme manier om de vloer te reinigen investeerde ik al  in zo’n beetje elke veger die er te koop is. De Swiffer, de Swiffer XL de Glassex mop, kamervegers, moppen en borstels. Gelukkig heb ik een ruim washok. Er is genoeg ruimte voor de wachmachine, de vriezer, een werkblad en een rits keukenkastjes, stofzuiger, waterstofzuiger en vier wasmanden. En ook best voor al die borstels en swiffers. Maar onhandig is het wel. Als je tegen een van die stelen aan stoot, wordt je meteen door vijf andere stelen ‘aangevallen’. En de helft gebruik ik niet eens meer!

Bij de Action kwam ik een opbergsysteem tegen. Een rekje dat je aan de muur schroeft, en waar je vier stelen in kunt klemmen. De ideale oplossing. En meteen een goede reden om eens flink te snijden in de verzameling. Vier stelen mogen er overblijven. De rest gaat morgen naar de stort.

Bij Action betaal je voor dit handige rekje maar 2,75. Online is een dergelijk systeem te koop voor 17,50 excl. BTW.

Geef een reactie

