iWendy.nl

A place for everything and everything in its place – Mrs. Beeton's Book of Household Management

Boekenplank voor de kinderkamer

op 8 november 2012

Het mooiste kado dat ik ooit kreeg was de liefde voor het lezen. Mijn moeder heeft me als kind dagelijks voorgelezen, en ik kon niet wachten tot ik op de basisschool het zelf zou leren. Ik was dan ook diep teleurgesteld dat ik na twee hele weken school nog steeds geen boek kon lezen… maar dat heb ik in de jaren erna ruimschoots ingehaald. Stiekem onder de deken met een zaklamp verslond ik alles van De Vijf, de Olijke Tweeling en toen mijn eigen boekenkast leeg was, alles van Agatha Christie en Ed McBain uit de kast van mijn ouders. Toen ik op Pinterest onderstaande foto zag,vond ik ‘m meteen geweldig. Deze boekenkast op peuter-hoogte met de kaften duidelijk in het zicht – dat is het perfecte begin voor een levenslange liefde voor boeken. (Gezien op het weblog wonderfuljoyahead.com) Het zijn kruidenrekjes van Ikea.

One response to “Boekenplank voor de kinderkamer

  1. Saskia schreef:

    Lang leve Ikea 🙂

Geef een reactie

