iWendy.nl

A place for everything and everything in its place – Mrs. Beeton's Book of Household Management

Frugal February

op 29 januari 2013

Het verspreidt zich als een olievlek over wegblogland: Frugal February. Veel bloggers gaan de komende maand zo zuinig mogelijk leven. Geen kop koffie op het station, geen snickers uit de automaat, geen nieuw paar laarzen en geen etentjes buiten de deur. Zo krijg je je financiën na de dure decembermaand weer op orde en creëer je misschien wel een nieuwe gewoonte die je ook de resterende tien maanden van het jaar geld oplevert.

In de periode van mijn decembersalaris t/m de betaaldag in januari gaf ik meer dan 700 euro uit aan boodschappen. Toegegeven, tijdens Kerst en Oud en Nieuw werd er niet zo op de uitgaven gelet, en tijdens de eerste week van januari waren we allebei vrij en werden er dus regelmatig luxe broodjes gegeten bij het ontbijt, of werd er wat uitgebreider gekookt. Ook heb ik mijn voorraadkast flink aangevuld tijdens de hamsterweken bij Albert Heijn. En dat komt nu van pas, want tijdens Frugal February gaan we eens kijken hoe ver we komen met de voorraad.

Ik ben benieuwd hoeveel ik aan het einde van de maand over hou. Dat zal best een flink bedrag zijn. Want als ik brood meeneem naar mijn werk, in plaats van elke dag  € 3,50 uit te geven in de kantine, scheelt dat zo 50 euro per maand.

Wie doet er mee?

2 responses to “Frugal February

  1. Johna504 schreef:

    you are in point of fact a just right webmaster. The site loading velocity is amazing. It sort of feels that you are doing any distinctive trick. Furthermore, The contents are masterpiece. you’ve performed a magnificent process in this subject! abgefbbeegeg

  2. Johnd783 schreef:

    I really like your writing style, fantastic information, thanks for putting up bedkkefbebaa

Geef een reactie

